Електронна бібліотека підручників
Головна arrow Маркетинг arrow Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» (М.Г. Гребньов)  
21.12.2016
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» (М.Г. Гребньов)

   Зважаючи на те, що теорія маркетингу зі своєю термінологією все ширше застосовується в науці та практиці, у даному словнику зібрано найуживанішу лексику маркетингу.
   Словник ключових термінів розрахований на широке коло читачів, насамперед студентів, аспірантів економічних вищих навчальних закладів, працівників підприємств та організацій. Також він стане в пригоді під час вивчення курсу “Маркетинг”.

ПЕРЕДМОВА

   З огляду на те, що останнім часом теорія маркетингу набуває все більшого поширення у виробничій практиці, пропонуємо для майбутніх фахівців найуживанішу лексику цієї науки.
   Словник ключових термінів з дисципліни “Маркетинг” призначено для широкого кола читачів, насамперед студентів, аспірантів економічних вищих навчальних закладів, маркетологів підприємств і організацій.
   Мета словника — допомогти читачеві скласти загальне уявлення про мову маркетингу, без оволодіння якою не зможе досягти успіху сучасний підприємець, маркетолог, менеджер.
   Цей словник також стане в пригоді під час вивчення курсу “Маркетинг”.

Формат: DOC
Мова: Українська

Скачати
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» (М.Г. Гребньов)

 
< Попередня
Реклама