Електронна бібліотека підручників
Головна arrow Педагогіка arrow Вища школа: моделювання вибору пріоритетного інваріанту (Ткаченко І.С., Ткаченко В.А.)  
22.12.2016
Вища школа: моделювання вибору пріоритетного інваріанту (Ткаченко І.С., Ткаченко В.А.)

   В книзі розглянуто інваріанти можливого розвитку структури вищої школи в умовах формування ринкових взаємовідносин. Інваріанти аналізуються використанням методу аналізу ієрархій. Вибраний інваріант: професійно-значуща освіта, як можливий варіант розвитку структури вищої школи України, розглядається з точки зору оптимізації ринку праці з використанням оптимізаційних методів, що сприяє створенню гнучкого управління підготовкою висококваліфікованих спеціалістів. Книга буде корисною керівникам і працівникам Міністерства освіти і науки України і вищих навчальних закладів, а також викладачам і студентам.

Зміст

Передмова 3
Вступ 4
1. Можливості нового етапу розвитку освіти 5
2. Вдосконалення структури вищої школи на сучасному етапі побудови економіки України 9
3. Системний аналіз варіантів розвитку структури вищої школи України 13
4. Побудова економіко-математичних моделей гнучкого управління ринком праці 33
Висновки 53
Література 54

Передмова

   Державна самостійність України висунула на початку ХХІ століття цілу низку найважливіших економічних, енергетичних, політичних, соціальних, технічних, технологічних і інших проблем перед науковцями, серед яких певної уваги заслуговує і визначення моделі розвитку освіти в цілому і вищої школи зокрема.
   Автори книги виходять з того, що продовження підготовки фахівців за традиційною технологією навчання підлягає певній критичній переоцінці. Для цього вони використовують методи діалектичного пізнання дійсності, такі як метод аналогій, метод системного аналізу, математичного моделювання, комп’ютерні технології обробки інформації а також досвід науковців США, здійснений ними для вибору розвитку вищої освіти своєї країни ще у середині 80-х років.
   Експертам було запропоновано оцінити сім інваріантів моделі розвитку вищої школи України: професійно-значуща освіта, освіта для особливо обдарованих, заможна освіта, державна освіта, дистантно-технізована освіта, гнучка освіта, які оцінювались за методикою аналізу ієрархій, і визначено, що найближчим часом в Україні необхідно розвивати професійно-значущу освіту, тобто для здійснення реформ нам потрібні професіонали. Визначивши конкретний варіант розвитку вищої школи, автори зупинились на побудові економіко-математичної моделі кадрового забезпечення розвитку малого бізнесу та підприємництва навчальними закладами різного рівня акредитації для потреб міста.
   Публікація книги передбачає ознайомлення освітянської громадськості та всіх зацікавлених розвитком освіти в Україні за результатами наукового дослідження, виконаного авторами у Тернопільській академії народного господарства та може бути корисною тим, хто бажає використати в своїх дослідженнях метод аналізу ієрархій а також цікавиться моделюванням ринку праці на рівні міста.

Формат: PDF
Мова: Українська

Скачати підручник
Вища школа: моделювання вибору пріоритетного інваріанту (Ткаченко І.С., Ткаченко В.А.)

 
< Попередня   Наступна >